Головна » 2015 » Грудень » 1 » Інтерактивне заняття "Подорож до музею. Правовий годинник"
11:59
Інтерактивне заняття "Подорож до музею. Правовий годинник"

     В системі правової освіти населення, починаючи з дитинства, важливу роль відіграє формування та постійний розвиток правової культури. Дошкільний вік – це початкова ланка системи освіти та найбільш сприятливий період для формування моральних якостей особистості як основи правової компетентності громадян.

     27 листопада педагоги та  батьки переглянули інтерактивне  заняття з правового виховання «Екскурсія до музею. Правовий годинник» для середньої групи, вихователь Романович Юлія Анатоліївна. Діти потрапили до музею годинників. Їх зустрів екскурсовод і розповів цікаву історію годинників.

Цікава історія годинникова,

Вона і стара, і начебто нова.

Минають століття, проходять роки,

А справжній годинник повинен іти.

Тік – так і тік – так –

Він показує час

Тож слухайте діти цікаве для вас!..

Годинник людина створила сама,

Бо в цьому потреба велика була .

Годинник під Сонцем,

Годинник – намисто,

Годинник з піску у великому місті.

Годинники різні бувають в житі,

Щоб люди могли б свій час зберегти…

Але погляд дітей зупиняється на дивному годиннику «правовий годинник»:

         Перед законом рівні всі,

          Це треба пам'ятати.

          А ми вчимо «Права дітей»,

          Щоб теж закони знати.

          Я пропоную зараз вам

          У гру зі мною зіграти

          І деякі права дітей

          Скоріше пригадати!

     Діти переставляли стрілку годинника на цифру і розповідали про те, що намальовано на картинці, яка знаходиться біля цифри: право на життя і здоров'я, житло, їжу, ім'я, родину, турботу батьків, громадянство; на розвиток, освіту, відпочинок і дозвілля; на захист від приниження, насильства та експлуатації, а також особливі права дітей-інвалідів та сиріт.

       Екскурсовод задав питання і присутнім:

Дитина як суб'єкт,а не об'єкт

Повинна бути в центрі виховання.

Дорослим слід допомагати їй,

Щоб втілити в життя її бажання.

Я сам! Я сам! Я сам!

Повинні ми прийняти.

Коли росте малюк – він хоче

Сам все знати!

     Так, усі гості дали правильну відповідь, що діти мають право на отримання інформації.

     Під час подорожі музеєм діти відпочили під танцювальний годинник «Тікі,тікі,тікі,тікі, так,так,так».

      Найбільше дітей потішило, коли екскурсовод читав їм казку, вона оживала і до них приходили казкові герої. Разом вони визначали, які права порушуються в даній казці. 

Казка розуму навчає, з казкою вчимо права.

     А наприкінці заняття діти разом з водієм, екскурсоводом заспівали пісню про права.

     Педагогічний дизайн заняття у віршованій формі склала екскурсовод музею – вихователь Романович Юлія Анатоліївна.

 

Переглядів: 382 | Додав: admin | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: